U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de webshop. Het contactformulier is te vinden onder het kopje Contact. Ook kunt u ons bereiken via telefoonnummer: 026-384 38 38 of per mail: info-arnhem@bunzl.nl.
Ons postadres is:
Bunzl Retail & Industry
Postbus 2110
6802 CC Arnhem
Wilt u persoonlijk contact met ons hebben dan kunt u van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur bij ons terecht (muv feestdagen). Wilt u buiten kantoortijden contact met ons opnemen? Dan kan dit per mail: info-arnhem@bunzl.nl of via het contactformulier op onze webshop. Uw verzoek wordt dan de eerstvolgende werkdag in behandeling genomen.
Bunzl Retail & Industry richt zich op de supermarkten, non-food retailers, webwinkels, voedingsmiddelenindustrie, productiebedrijven, groothandels en wederverkopers. Wij zijn een totaalleverancier op het gebied van verpakkingen, disposables en hygiëneproducten.
U kunt hiervoor gebruik maken van ons contactformulier op de webshop. Heeft u een vraag omtrent uw bestelling dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Service, telnr: 026-384 38 38 of per mail: info-arnhem@bunzl.nl.
Wanneer u via onze webshop bestelt dan biedt deze bestelmethode u het voordeel dat:
- - u bestelt wanneer het u uitkomt, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
- - u uw bestelgeschiedenis in 1 oogopslag ziet.
- - er voor u meerdere bestelmethodes zijn zoals uw eigen bestellijsten, de "snel bestellen" methode en het assortimentsoverzicht zelf.
- - u kunt bestellen uit een uitgebreid assortimentsoverzicht.
- - ons deskundig verkoopteam u snel en persoonlijk ter woord zal staan tijdens onze kantooruren.
Hiervoor kan er een aantal oorzaken zijn:
- - Een artikel is niet meer voorradig en is uit het assortiment gehaald.
- - De artikelomschrijving is anders gespeld.
- - Een ander artikelnummer is ingegeven.
- - Er zijn assortimentsafspraken gemaakt met uw organisatie.
Uiteraard kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Service wanneer u verdere hulp nodig heeft.
Log altijd in met het emailadres en wachtwoord dat u heeft opgegeven bij het registeren als gebruiker van onze webshop. Bent u uw wachtwoord vergeten? Ga naar Bekijk mijn account en klik op: Wachtwoord wijzigen of vergeten. U wordt doorverwezen naar een pagina waar u een nieuw wachtwoord kunt aanvragen.
Een order wordt geleverd volgens de afspraken die wij met u of uw organisatie gemaakt hebben. Zijn er geen afspraken gemaakt en u bestelt voor 11.00 uur dan wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd (muv feestdagen). Op de officiële orderbevestiging die u ontvangt na plaatsing van uw order ziet u de afleverdag.
We hebben ervoor gekozen om het aanvraagsysteem via onze afdeling Customer Service te laten verlopen. U heeft zo de gelegenheid om uw aanvraag nader toe te lichten om zodoende onduidelijkheden te voorkomen. Wilt u als prospekt toegang hebben tot onze catalogus met adviesprijzen dan kunt u daarvoor contact opnemen met onze afdeling Customer Service. Zij helpen u graag verder.
Bunzl heeft ervoor gekozen om zelf de faktuur naar u of uw organisatie te sturen en niet te laten downloaden op de webshop. U ontvangt uw faktuur op de manier zoals besproken met u of uw organisatie. Dit kan zijn per mail, via EDI of eventueel per post. Voor een faktuuroverzicht kunt u terecht bij onze administratie of bij uw organisatie zelf indien daarvoor afspraken zijn gemaakt.
De bedragen die u ziet op de webshop zijn altijd exclusief B.T.W. Op de orderbevestiging zijn de bedragen uitgesplitst en ziet u onderaan het B.T.W. bedrag. De officiële orderbevestiging is altijd leading. Op de orderbevestiging ziet u namelijk welke artikelen er geleverd worden, en u ziet eventueel bijkomende kosten. Dit verklaart het verschil in orderwaardebedrag.
We begrijpen uw ongemak voor het plaatsen van dit vinkje. Helaas zijn wij genoodzaakt dit te vragen aan u vanwege de wettelijke verplichting vanuit onze overheid.
Bij het plaatsen van de order via de webshop, genereert de webshop zelf een ordernummer. Wanneer deze order in onze computersysteem komt, wordt wederom een ordernummer gecreeërd. Dit ordernummer uit ons systeem is het ordernummer dat op alle uitgaande correspondentie zoals orderbevestiging, pakbon, faktuur wordt vermeld. Wij adviseren u dan ook om dit ordernummer te gebruiken bij navraag omtrent uw bestelling.
U ontvangt direct na plaatsing van uw bestelling op onze webshop een bevestigingsmail van plaatsing. Daarnaast ontvangt u binnen 1 uur na plaatsing de officiële orderbevestiging. Op deze orderbevestiging ziet u de leverdag en eventueel bijkomende kosten.
U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week via onze webshop bestellen. Heeft u meer dan 2 uur (120 minuten) geen handeling verricht op onze webshop, wordt u uit veiligheidsoverwegingen automatisch uitgelogd. U logt zelf weer in als u weer op onze webshop wilt zijn.
Als u als webshopgebruiker de rol beheerder heeft, kunt u via Mijn account meerdere taken uitvoeren zoals budget instellen per gebruiker, maximaal orderbedrag per gebruiker toewijzen, budgetrapportage bewerken en bestellingen van andere gebruikers goedkeuren. Heeft u vragen dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Customer Service.
Indien u uw bestelling of een deel van uw bestelling wilt retourneren, neem altijd contact op met onze afdeling Customer Service telnr: 026-384 38 38. Zij nemen met u door de reden van retournering en geven door op welke wijze u het artikel kunt retourneren. Denk eraan de goederen moeten nog intact zijn vanwege de HACCP normen.
Wanneer u constateert dat de levering niet overeenkomt met de pakbon, neem altijd dezelfde werkdag contact op met onze afdeling Customer Service. Zij handelen deze melding met u verder af. Noteer van tevoren om welke ordernummer, artikel(en)met artikelnummer en aantal het gaat. Dit bespoedigt de afwikkeling.